App-V Part 4–Basic connectivity troubleshooting
Foarte multe probleme cu App-V sunt legate de conectivitatea intre client si server. In primul rand este indicat ca pana setati mediul initial sa dezactivati firewall-ul si de pe client si de pe server. Dupa aceea daca totul e ok, puteti seta exceptiile si il puteti activa.
In caz ca aveti probleme in a porni aplicatiile puteti incerca urmatorii pasi:
1. Verificati ca va puteti conecta cu telnet la porturile de pe server TCP 554 sau TCP 322 (SSL).
2. Verificati starea serviciului Application Virtualization Management Server de pe server.
3. Verificati ca va puteti conecta la content share.
4. Verificati ca faceti parte din grupurile cu access la App-V.
5. Verificati Event Viewer pe client si apoi pe server.
6. Clientul App-V salveaza un log local. Verificati-l. Detalii gasiti prin multe locuri:
http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc817165.aspx
http://support.microsoft.com/?kbid=931803
http://blogs.technet.com/b/appv/archive/2009/01/26/troubleshooting-app-v-with-log-files.aspx
7. In caz ca ati schimbat locati content share-ului, verificati urmatorul articol:
8. Verificati continutul fisierului OSD.
Si ar mai fi, insa pentru moment doar pe astea mi le aduc aminte. Poate mai revin si cu altceva mai tarziu.
LE: http://support.microsoft.com/?kbid=930614
In caz ca vreti sa accesati anumite chei din registry specificate in KB-uri si nu reusiti sa le gasiti, verificati si rubrica Wow6432Node din HKLM – daca rulati App-V pe sisteme x64 e posibil sa le gasiti acolo (asta pentru ca serverul nu este decat in versiune pe 32 de biti in momentul de fata).