WinRT adica Windows Runtime Library
In primul rand La Multi Ani! ca e primul meu post pe 2014.
In al doilea rand m-am gandit sa incep anul cu un subiect destul de interesant si anume WinRT si ce necesita putina istorie pentru a fi inteles din prisma unui non-dev ca sa nu zic sysadmin.
Nota: A nu se confunda cu Windows RT aka Windows on ARM aka Windows-ul ce ruleaza pe tabletele cu procesoare ARM.
Acum un an citisem un articol foarte bun pe subiectul acesta si cand l-am gasit acum din intamplare mi-am zis ca este un must sa pun un link catre el si aici.
http://arstechnica.com/features/2012/10/windows-8-and-winrt-everything-old-is-new-again/
Credeti-ma pe cuvant cand va spun ca trebuie sa il cititi, insa atentie, nu este scurt ci are 7 pagini destul de stufoase si cu multe detalii insa foarte bine explicate pentru publicul non-dev, sau cel putin asa consider eu. Daca aveti rabdarea sa treceti prin tot ce e acolo veti descoperi si veti intelege multe din componentele ce stau (sau au stat) la baza Windows-ului actual, OLE,COM, WIN16, WIN32, DirectX, .Net, WinFX, WPF si mai nou WinRT.